Kadulla hiuksiini sataa lunta  taivaalla tähdet näkee susta unta  tunnen sen, 
mulla on sun luokses ikävä  en tahdo eksyä    
Satutin sua liian monta kertaa  tiedän sen, 
kuulen itkun hiljaisen  
huomaan mulla ei oo mitään ilman sua  tahdon takaisin sun luo    
En enää koskaan päästäis sua pois  en enää koskaan lähtis luotas pois  
niin heikko oon ilman sua  niin koditon mä ilman sua  
en koskaan päästäis sua pois    
Illalla yksin en saa unta  ikkunaan sade itkee suruaan  lupaan sen, 
sydäntäni tänään kuuntelen  se kertoo mulle sen    
En enää koskaan päästäis sua pois  en enää koskaan lähtis luotas pois  
niin heikko oon ilman sua  niin koditon mä ilman sua  
en koskaan päästäis sua pois    
Niin lähelle mä pääsin sua  kiinni syliisi  palelen sua etsien    
En enää koskaan päästäis sua pois  en enää koskaan lähtis luotas pois  
niin heikko oon ilman sua  niin koditon mä ilman sua  
en koskaan päästäis sua pois