Tänään on ollut oikein mukava päivä. Koulussa oli kivaa. Menin koulusta ystävälle kyläileen ja kävin sen kanssa katsomassa tanssiryhmien valoharkkoja.
Sitten käsienhoitoiltaan ja nyt kotona vaan istun.
<33:)
maanantai, 10. joulukuu 2007
Tänään on ollut oikein mukava päivä. Koulussa oli kivaa. Menin koulusta ystävälle kyläileen ja kävin sen kanssa katsomassa tanssiryhmien valoharkkoja.
Sitten käsienhoitoiltaan ja nyt kotona vaan istun.
<33:)
Kommentit