Tänään on sitten aika palata takaisin kotiin. Eilen ostin uuden hienon paidan jälleen kerran :D siin on sellasia perhosia.. hihii..

No mutta tunnin päästä istun taas linja-autossa. Olen istunut sitten 5 minuuttia.

Olen täällä ollessani ihastunut niin rusetteihin! Siis niiku mitkä laitetaan hiuksiin :D Joten tänään on sitten keltaisen vuoro. Oon keräilly punaista (joka tosin nyt on kiinni matkalaukussa että tunnistan sen) valkoista, vihreää sekä keltaista rusettinauhaa. kyllä niistä söpöjä tulee :D

Joo. Kanin meilletulo lähestyy. Maltanko edes enää odottaa? Häkkiä mä ainakin painun ostamaan heti kun kotiin pääsen! En malta odottaa että pääsen sisustamaan sen kanille sopivaksi. Onhan se mukava että silläkin on sitten kiva koti..

Tulee kyllä ikävä tuota Signe kissaa joka täällä mummolassa on hoidossa. Mä olen tähän mennessä ainut jonka lellittäväksi se tulee:D

Meillä on hoidossa Hukka niminen koira.. Sielläkai ne kuulema Raffen kanssa leikkivät. Maanantaihin asti se viipyy meillä.

Mutta nyt tekemään viimeisiä lähtövalmisteluja ja sitten KOTIIN !