Joo. Pitkästä aikaa päätin tulla kirjoittamaan tänne jotain kunnollista. Tai en mä tiedä miten muut luokittelee kunnollisen mutta mä ajattelen sen silleen et enemmän kun pari lausetta:D

Niin reissu meni ihan mukavasti. Perjantaina lähdettiin oltiin yö hotellissa ja lauantaina mä otin junan turkuun. Siellä sitten päivä ja sieltä takaisin helsinkiin ja taas hotellille. Sunnuntaina sitten lähdettiin takaisin kotiin..

Joo eilen oli balettia. Jotain espanjalaistanssia en oikein sisäistänyt heti mutta ehkä sen huomenna sitten jotenkin oppisin.

Tänään oli koulussa joku ihme päihdelabyrintti. Siellä sitten haukoteltiin ;)

Tässä yritän selvittää miten pääsisin ratsastamaan tallille millä olen käynyt ja nyt joulun jälkeä ollut taukoa. Olis mukava taas päästä mukaan vaikka tunneille. Noita lippujakin on vielä jäljellä.

Olin tänään taas kerran äitin mukana Oriflamen jaksokokouksessa. Oli ihan mukavaa.

Nyt sitten tekemään jotain järkevää taas kerran..

          Musiikki : Irwin Goodman - Ei tippa tapa